Service & Support

Service & Support

RAMCON A/S har med mere end 25 års erfaring i branchen og 2500 nuværende installationer den erfaring og kendskab der skal til for at yde den optimale service og support.

RAMCON investerer i at have de ressourcer, der er nødvendige for at vores kunder får en optimal service og support. Det er os magtpåliggende, at vores kunder kan nå deres resultater til planlagt tid. Med 36 medarbejdere i RAMCON med hver deres stærke faglige baggrund samt flere års praktisk erfaring, kan vi sikre dig den optimale support i forbindelse med valg af udstyr, installation, oplæring og support. Herudover har vi et tæt samarbejde med vores leverandører. Disse er alle parate til at træde til med hurtig hjælp.

RAMCON er certificeret i henhold til ISO 9001:2008, hvilket betyder, at alle processer i virksomheden løbende gennemgås, valideres og forbedres. Vi evaluerer løbende leveringstider, kompetencer og kundefeedback for at se hvor vi kan vi blive endnu bedre.

RAMCON prioriterer god kommunikation meget højt. Vi ser dette som helt centralt for at kunne levere de løsninger, som er nødvendige for at udvikle og bevare vores gode kunderelationer. Vi bruger mange ressourcer på organisation og ledelse for at sikre såvel en god intern som ekstern kommunikation. I RAMCON er der et tæt samarbejde på tværs af alle afdelinger for at sikre den bedst mulige projektering, installation og oplæring.

Desuden har RAMCON eget lager i Danmark, hvor almindelige reservedele og forbrugsvarer lagerføres. Vi er således i stand til at levere hurtigst muligt til vores kunder.

Kontakt os

About RAMCON

Read more about RAMCON and our values here
Read more

Products

Read more about our interesting products here
Read more